Snart Helg :)

Ja, jag vet mkt väl att de bara är onsdag imorn - Men tiden går ju så fort! :)
15 arbetsdagar kvar innan sommarledigt!
Menyerna fram till sista veckan är planerade så gott som :).. Fattas nån enstaka dagens.. men de löser sig!

Nu ska de snart börja storstädas på resturangen inför sommaren & så försöka rensa hyllor & frysar/kylar på varor...  sen ska de inventeras!
Fy Faen vad tråkigt!!
Men de är sånt som måste göras...

I lördag var jag, kicki, thomas & Henrik på Harrys! Kicki & jag hängde här först & de andra på annat håll. Så möttes vi upp ute!
Här hemma blev de en hel del snack om allt mellan himmel & jord!
Å så massa farliga men goda drinkar, chips, små godis & Eurovision!

Grattis till Azerbadjan som tog hem det hela!
Å jag tycker låten var helt okej!
Å GRATTIS Sverige som kom 3.a & INTE behöver kvala nästa gång!
De var väl ändå på tiden!
Senast 1999 kom vi i topp... ja, man undrar ju vad som hänt med den gamla goda traditionella Melodifestivalen med schlager & då BARA schlager?
Nog för att ja kan tycka att de finns en del bra låtar nu oxå.. men ändå!

http://www.youtube.com/watch?v=iq2yLykdjvA&feature=player_embedded

Helgen blir Västerås! Så får vi sen se vad som sker när ja är på plats!
Ska bli skönt å komma bort från stan en sväng & se lite annat :)

Var på en lång promenad igår.. 2 timmar! Så idag fick ja lov att skippa gymmet.. är mör i benhinnor & fötterna!
Men imorn - då jäklar ska jag svettas ;)

pöss hej

Kommentarer
Postat av: Mel

det går jättefort, snart har du sem! :-)

2011-05-18 @ 07:27:24
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0