Så var helgen redan slut :/

Söndag kväll & jag sitter förslappad framför tv.n....
Nettan & milton flyttade in i fredags.. å "checkade" ut i eftermiddags...

Så efter de har jag diskat & storstädat med tanke på att Vovven har fält en jäkla massa hår... Ja, de är ju så.. Vinterpälsen ska bort..
Tur att ja har en Bra dammsugare :P.

I fredags åt vi alla fall Tacos..å drack lite öl.
Tog en kvällspromenad med vovven & sen förbi "grannen"  å tog oss en öl till :). Sen hem å kolla film medans Nettan somna sött i soffan fullt påpälsad & med glajjor :). *hehe*

Lördagen vakna vi alla tidigt *skräll* ... Åt frukost & sen tog jag ett varv på Friskis medans Nettan var hos sin bror ett par timmar.
A-L kika förbi mig i parken ...låg å sola en sväng efter gymmet.. men de blev fort kallt :(.
Sen gick vi in till mig & invänta Nettan.. så serverade jag på middag.
Lövbit med pommes & beasås..sallad. :) Gött mos!

Kvällen blev de lite fest.. jag & nettan å grabbarna grus ;)... spela spel, skratta, försökte oss på charader - vilket gick sådär.. Kvällen avslutades på månen. Trevligt!
Tog med pizza hem.. men min mage strejka efter 1/4 del.. Inte så konstigt med tanke på all fet mat som slinkit ner under helgen... :(.
De blev pizza till söndagsfrukost istället :)... de funka de oxå.

Annars har de idag vart en riktig söndags slappar dag!
Ätit, sovit, städat, diskat, sett tv / serier osv... 

Imorn är de jobb igen!
Å träning! Ja längtar till gymmet :)... jag vet, jag är lite knäpp ;)!

Tisdag blir de ju Krögarkvällen via jobbet.. så de blir kul & göra ngt annat med kollegorna :)!

Nu blir de BB... sen sängen!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0