Lördag den 14...

... kan ev vara min Otursdag...!

Har väl inte haft så mkt flyt denna dag inte :(...

Sovit alldeles för lite pga en helvetes idiot till granne som hade fest hela kvällen/natten lång!
18-04 med basen i bott! Gap, skrik & allsång! Säkert en miljon människor i parken, trapphuset & hans lägenhet!
För Faen - tänk på grannarna!
Nästa gång är ja inte lika snäll vill ja lova...

Sen sov ja till cirkus 7-7.30... gick upp & käka frukost... gick till gymmet.
Hem å duscha & tog en smaskig Smootie... fixa mig å for till bergvik med Lallo :).
Tappa dock mascara - relativt ny - i toan!
Höll på å krocka med en gamling som gjorde en U-sväng - mitt framför nosen på mig!
Fick stanna vid varenda Rödljus i stan!
ja... se vad mer dagen har att erbjuda ;)..

Ska snart ta tag i mig själv & rota i garderoben samt lägga på ansiktet ;)...
Inväntar söta Kicki för en kväll med lite käk, eurovision , alkohol & dans :). De blir trevligt! Vi hade ju väldigt skoj sist, så jag förväntar mig detsamma ;)....*skrattar*

Hejjar på Danmark i Eurovision tror jag nog! Inte Erik Saade alla fall! hahaha... jag vet... Fy Fia.
Men låten är ju USEL!!

Ha en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0