It´s Back! Yeej!

Vattnet är drickbart & de behöver ej kokas mera!
Guuuuuuuuuuuuuuud vad skönt!

I fredags påbörja jag årets inventering på jobbet... FY fasen vad tråkigt det är! Allt ska ju räknas, skrivas upp, kolla priser & sen ska allt räknas ut... *gaah*
Å min kollega verkar ju inte ha någon direkt koll på vad Inventering är... så ja får göra de mesta på egen hand!
De tar en evighets tid!
....men då får fröken M städa medans jag fixar pappersarbetet!

Igår var söta Ann här & vi drack lite alkohol, käka chips & snacka skit :).. Vi ses ju så sällan & de är tråkigt. Men tiden räcker ju inte till :(.
Hursom som var vi på Månen & igår var de Rocken!
Vi plocka även med oss Kicki på vägen mot stan, hon var på en annan fest innan (vilken vi eg skulle på.. men vi kände att vi hade en del å ta igen eftersom vi sällan ses, så vi satt hos mig ist).

På månen var de jättemycket folk & hur kul som helst! Vi dansa loss som tokar :)! En salig blandning med folk, men de flesta verkade vara mellan 30-40år... så jag var nog bland de yngsta, men långt ifrån ensam!
Summan utav kardemumman: Mycket bra kväll :O)!

Idag är jag lite seg, å de känns jättekonstigt att de är lördag & inte söndag! Men skönt att veta att ja har en till hel ledig dag framför mig!
Så imorn blir de lite nytta gjort... ska ta en tur med Linda & så ska jag träna :).

Kvällen blir nog lugn & skön i afton... film, godis & Mysstass känns som en bra plan :)
Ska laga lite middag nu... å dagens rätt blir Lövbit med pommes & tzatziki MUMS!

pöss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0