Fortsatt Utan...

...rent & klart Vatten på jobbet!
Å nu börjar jag bli riktigt less på att behöva koka alla dessa stora kastruller med Vatten! Kokar säkert 100Liter vatten per dag ... Om inte mer!
De ska va till dricksvatten, kaffevatten, matlagningsvatten etc etc...
ALLT tar ju 100 år längre än normalt! *gaah*

Nu har jag alla fall tokstädat här hemma & torkat golv! Tvättat 4 maskiner & ska bara fixa lite småsaker.. Sen är ja klar & ska lägga mig & läsa!

Imorn är de redan fredag & de är TokSkönt!
9 arbetsdagar kvar innan ledighet!
Å idag fick jag beskedet att ja ska börja jobba igen den 29aug!
Så helt plösligt ledig i 11v :O)... så cirkus 80dagar då :P.
Kan ju bli ändring på den biten efetrsom de måste förberedas & beställas varor å sånt.. Innan start!

Sen imorn kväll ska ja å lite folk på BMB & på Rocken!
De blir spännande!
Men de är ju så att ja brukar ha kul oavsett vart jag är... man anpassar sig ju lixom :).
Så de blir kalasBra!

Så lördag & söndag är plötsligt oplanerade!
Så pass!
Eftersom ja betat av min lista med städ & tvätt idag...å tar maten imorn så får ja helt enkelt ta helgen som den kommer & vila lördag & söndag :).
Kan behövas eftersom ja har ganska mkt inplanerat framöver!

Nu ska ja slänga på mattorna :O)!
Åååååh... de luktar så rent & fräsch här nu... Dammfritt... dvs inga husdjur kvar ;)

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0