Snart Helg & KalasVäder utlovas :)!

Hej!

3 av 5 dagar avklarade! :)
Jag måste ju erkänna att det inte är kul att jobba när benhinnorna bråkar :(.
Jag ska försöka mig på "tåhävningar" & se om de hjälper.. sen smörjer jag med Voltaren & håller benen varma!

Igår fick ja tokspel & gick å träna sent... runt 20 nångång! De va härligt! Inte alls mycket folk & de spelade hög uppmuntrande musik & man kunde träna utan att invänta maskinerna... Sånt Gillas!

Helgen bjuder på Arvika!
Antagligen redan fredag eftersom helgen blir/känns längre då...blir lite middag, mys, vin & skvaller :)

...sen på lördag e ja tingad till Linda & bebis..

Vet inte helt hur ja ska få ihop allt eftersom Caroline vill ju även ha flytthjälp...men var väldigt låst till fredag kvällen.
Å jag tror dessvärre inte att ja e hemma då..  för runt 18 måste ja rulla mot Arvika eftersom middag vankas.
Söndag e jag ledig hela dagen dock :)!

Ska ha en lugn & skön helg alla fall!

Nu ska ja till gymmet !!

pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0