Sjukligt Trött :(

Hej,

Denna vecka är hemsk.. jag är så jäkla trött precis hela tiden!
Jag har NOLL energi!

Jag har svårt att komma upp på morgonen när larmet går av... men jag somnar ändå mellan 21-21.30 på kvällen..

Jag tror ju inte att ja sover för mycket?
Jag har kanske brist på nåt? :/ 

Jag tar de som ett tecken på att man inte är 20 längre & man orkar inte jobba hur mycket som helst!
45 timmar så gott som stående per vecka räcker mer än väl! 
Tröttheten slår tillbaka sen helgens jobb....! De blev helt enkelt för lite vila.. kroppen & huvet vill inte vara med :(. 

Tack & Lov behöver jag inte jobba 2 april!

Nu ska jag powernappa för att kunna hålla mig vaken till kvällens Greys!

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0