Lagomt less...

....på att jobba nu känner jag. 
Halva terminen har gått... dvs 11veckor kvar innan långledigt!

Men de känns som en evighet! Kan ju trösta sig med att det är påskledigt om 4veckor alla fall!
Då ska ja åka till Närke!
Å hinnna med alla söta vänner, familj & charmtroll ;)!

Denna vecka börja helt okej...
Jag var relativt pigg & glad måndag morgon - vilket är ovanligt ;). Oftast är man ju ganska "död" efter en hektiskt helg...
Var till gymmet efter jobbet.. men de var alldeles för mycket folk :(.
Då är det inget roligt! :(

Eftersom jag har problem med benhinnor fick tisdag bli vilodag! Hade tänkt ta en promenad men flyttade fram den till idag!
Var även förbi på stan & köpte Voltaren till mina stackars ben & jag hoppas att de hjälper!

Imorn ska ja försöka träna på gymmet igen, men inte kl 17!!
Alla åker ju direkt efter jobbet... å jag förstår som.
Men de blir ju överfullt på gymmet & man får köa på maskinerna. Inte ett dugg peppande när man väl är på plats!

På dagens promenad såg vi Vårtecken!

Nämligen Maskrosor!
Jag tycker att Maskrosen är vacker. Jag blir glad av dom! För då vet jag att våren är på språng :)! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Men maskrosor är ju sommarblommor... Ännu bättre ju :-D

2011-03-23 @ 19:49:35
Postat av: en liten del av mig

nej då är det inget roligt alls att vara där, då är det smockat! jag går ju inte på gymmet, men passen är ju också fulla och folk överallt. Friskis har blivit för litet, hoppas dom bygger ut eller får ngn mer lokal snart!

2011-03-24 @ 07:35:14
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0