Huvud Tömt!

Hallå där på fredag förkväll :)...

Ja jisses , vad hände med den här veckan?

Alldeles nyss var de söndag & jag hade 0 motivation att gå upp tidigt måndag morgon... men de gick ju bra!
Hela veckan har bara runnit förbi...
På måndagen en firade jag A-L som fyllt år.. körde ett säkert kort & köpte precis vad hon ville ha i present ;P..  De brukar bli bäst så :D!

Å förra lördagen körde vi ju en SUPERKVÄLL hemma hos Kicki!
Den lever ja på än idag ;) .. att de kan va så trevligt att äta mat & sjunga singstar med goa vänner :O)!?!
De blir svårt att toppa den ni! ;)
Prövade på en ny make (jag fick tips på via makeupstore)
 
& till denna hade jag min underbart söta spettsklänning i aftonen till ära :)

Annars har de vart fullt ös i veckan... tränat & haft 2 lunchbokningar & de va oerhört nöjda bägge gängen :)!
Sånt gillar jag verkligen! :) :) :)

Känner att kroppen slår ifrån lite ,nu när de är mycket hela tiden mest..
Faenskap till Benhinnor krånglar :( , vilket gjort att ja inte får träna så hårt... ledsamt, då jag är taggad till 1000!

Kvällen blir hur lugn som helst då tröttheten knacka på redan vid lunch idag ... :/. De blir nog nån film & så sover jag ganska säkert tidigt.. skräll.

Imorn kommer världens bästa Nettan :)!
Å vi ska se på Mia Skäringer...wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie! Och såklart äta en god middag med vin hemma innan.. å sen efter blir de drinkar deluxe & dans på hög nivå! :)

Tack för mig, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0