Eric Saade!

Jag undrar vilket århundrade jag ska lära mig att sova ut efter en slitsam vecka?!

Igår vakna jag som sagt 7.10 ... knata upp & åt frukost.. fixa lite & sen åkte & jobba.
Inget ovanligt att vakna tidigt på lördagar inte... men idag..
Kunde jag inte få sova lite längre än 8? :(

Gjorde de bästa av situationen & fixa mysfrukost med morgonrock, raggisar, massa ljus, kaffe, rostad bröd & ägg & nyhetsmorgon..!  
Nu är klockan bara 10 & jag har hela dagen framför mig :)!
Men var Fasen är solen? :(

Igår va de ju kalasväder & ja verkligen längta efter att få gå ut & gå i solskenet... Men de sket sig ju eftersom jobbet drog ut på tiden & när ja kom hem var jag ganska död :(. *suck*

Lördagkvällen kom söta A-L & vi åt onyttigheter & kolla på Melodifestivalen!
Sådär lagom sociala & pigga tjejor ;).
Men sånna vänner gillas.. bara just där där & kunna va i samma rum & bara vara.. man behöver inte prata om man inte orkar :). De finns aldrig nån jobbig sits, man känner varann innan & utan. Sånna är bra :)! Sånna uppskattas :)!

Eric Saade vann hela skiten... inget oväntat!
Men ja tycker de fanns andra låtar som var bättre...!
Danny tror jag mer på i Tyskland.. men men.. riktig partylåt! Kommer bli en redig hit!
Bengtzing hade ju en riktig härlig Schlager :)..
Nicke Borgs låt var ju hur bra som helst!
Swingfly´s låt blev man ju Glad utav :)
Även The Moniker´s låt var ju härlig & man blev Glad!
BRA utplock överlag måste jag säga!
Så länge vi kommer med & slipper Kvala in är ja ganska nöjd!

Nu blir de en dusch!

Ha en Trevlig söndag! Jag ska NJUTA av ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0