:/

Kikar ut & de är snöblandat regn.. jippie Not.  På fm var de ju faktiskt strålande sol en sväng.. men den försvann lika fort den.. :(.
Hörde på radion att de ska bli 2dm snö inatt/imorn i Värmland.
SKA DE ALDRIG TA SLUT??

Under veckan har jag  mått lite sissodär.. de kom över mig i tisdags att ja börja frysa & må knas.. sen har ja levt på alvedon & treo sen dess.
Känner mig som en Piller Missbrukare.. men jobba måste man ju.
Ingen kocka - ingen buffé heter de ju på mitt jobb! :/

Å bara för att ja känt mig mer död än levande denna vecka har jag haft häcken full med bokningar hitan å ditan & massa på luncherna!
Sen en bokning på lördag mellan 9-16!
Då ska jag & M jobba.. Å de ska ha sjukt mycket grejjor! Jag fattar inte hur de ska orka få i sig allt?

Frukost: smörgås, kaffe/the, fruktfat.
Lunch: Herrgårdgratinerad Lax med dillsås & potatis. sallad. bröd & smör. dricka.
Fika: Morotskaka & kaffe/the. Fruktfat.
Allt detta ska de äta med mindre än 2timmars mellanrum...
Personligen skulle jag rulla därifrån!

På lördag är de final i Melodifestivalen! Å allvarligt talat har ja inte alls följt dessa delfinaler. Ja såg andra chansen i söndags.. å den va ok.
så ja vill se the big finaly på lördag med ganska höga förväntningar!
Så de blir godis & slappa!
Kommer antagligen va halvt död efter 6dgr på kau! Tack & lov får ja alla fall övertid!
Man orkar lixom inte jobba heltid rak vecka - utan ordentliga raster ...å sen behöva gå ut en 6.e dag & slita.
Jag behöver min vila, kroppen slår ifrån! Man är inte mer än människa herregud!

adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0