Seriöst Blogg Uppehåll!!

Jag har inte tid med detta helt enkelt... och jag känner att de är lite mycket annat nu...

Har förövrigt haft en galet bra sommar hittills :).. med bla. turkiet, sol, bad, grillmys, annan god mat/middagar med söta, lekar på hög nivå, singstar, dans, partaj, uteserveringar, söta vänner, festivaler, söt familj, roadtrips, massa mys & annat!  
Härnäst blir de Kroatien på lördag drar jag med världens bästa Nettan till Markaska riviäran!

Sommaren går fort.. men de är ju så när man har roligt! Å jag kan inte känna mig mer än Nöjd & Lyckligt lottad! :)

BARA 6veckor kvar till jobbet drar igång....

Nu ska jag börja packa resväskan :P...

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0