Lönen...

...glider emellan fingrarna märker jag... alla fall denna månad!
Men pengar är till för att spenderas! eller hur!?

De har dock blivit nödvänigheter ja inhandlat.. 
ex. Linser - vilka är betalda men försenade 3 hela jäkla veckor. TACK för den! Då blir de migrän eller glajjer på jobbet om nån vecka då!?

Sen har ja beställt kläder från h&M :). Bikini å sommargrejjs! :P
De e ju snart sommar igen & snart bär de av till Turkiet! Så de gäller att handla i tid ;).

Sen har ja idag faktiskt beställt MineralSmink från nätet!
www.tikei.se
De hade ganska mkt bättre priser än andra ställen...
Så ja köpte hem lite prover så hoppas vi de är bra & rätt färger!
jag blev ganska så rejält imponerad utav dessa mineraler då sminket satt kvar nästan felfritt dag 2! Jag var ju på make up store & fick mig en smink kurs!
Å varför förstöra huden med massa andra underlag, när man inte behöver?

Så har ja ju vart ut 2 helger i rad denna månad.. nu när ja inte ens fick full lön ;)... men men.. denna helg blir lugn & Milton ska bo här!
C ska till Gävle!
Får antagligen lite besök i helgen oxå! Trevligt!

Nästa helg bär de av till Västerås!
Då blir de farligt ;).. denna helg var oerhört lugn mot vad de brukar bli när ja har storfrämmande sådär ;).. Jag antar att de slår tillbax kommande utgång då... haha.. bara för att ja ska åka buss i 3 timmar...  jaja.
Den smällen tar vi då! ;)

Jobbet har vart ett rent helvete denna vecka!
Inskrivning måndag & ALLA verkar ha hittat till mitt hak! Seriöst!
Igår va ja lagom pist.. fick inte sitta ens 5min på hela dagen!
Ingen frulle, lunch eller fika..
...Maten på buffén tog delvis slut...jag fick tänka om en hel del... 
...Glas, bestick, brickor tog slut.. osv osv
M var ju tvungen att stå i kassan & ja hade ju ingen möjlighet att diska samt laga mera mat!
Ibland undrar jag vad G tänker med! Det ser ju långt ifrån bra ut när saker bli halvdanna pga personalBrist!

Nu ska jag se på Svealands Mästerkock!

pöss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0