Deg!!

Imorn är de Äntligen Fredag!
Yeeeeej!
Å världens bästa Nettan kommer :O)! Saknar den fröken! Vi ses ju typ några ggr/år vi bara :(.
Hon har fyllt år & ja har köpt en present till henne! Får se va hon tycker om den ;)..

De är fasen svårt å köpa presenter till folk! Är de bara jag som tycker de??
Av henne förra året fick ja en makeup kurs & lite skumpa! Å ja ska faktiskt använda mig utav kursen på lördag innan utgång! Så de blir spännande!  :P
Vi blir en samlad liten trupp här hemma hos mig :) .. blir trevligt d!

Jag måste seriöst bli frisk från min förkylning & komma igång nu snart!
Man känner sig som en degklump som knatar runt.. uffa mig va ja inte gillar när man tappat bort sig själv sådär..
Jag som normalt är "TräningsToka" & kör minst 3-4 pass i veckan... Man mår ju SÅ mkt bättre av lite motion.
Min motion nu består av spring på jobbet & lite zumba i vardagsrummet... Detta håller inte länge till!
Bara isen & snön kan försvinna, så kan man ju gå långa promenader eller jogga lixom!
De är dumt att utmana ödet nu & halft slå ihjäl sig...

... är lite utav en fundersam dam förtillfället.. de är ganska mycket som maler runt i huvet minsann!
Varför ska de vara så vissa perioder egentligen?
De är ungefär som nån skakar på en & säger "hallå vakna" ... Men jag vill inte vakna än... jag lever kvar i min semester, bara en liten stund till. solen, bada, havet, sovmorgonar, familjen ... Jag känner att jag vill pausa allt en stund, kan man inte göra det?
Ja, Jag lovar att ja ska vakna & ta tag i mitt liv igen snart :). hehe.
Man blir ju bara knas i huvet av allt tänk! Seriöst! *suck*
Jag vill ha en liten Kick i rumpan som säger till mig å göra ngt bra.. Jag vill ha ngt å se fram emot. SNART! Jag gillar verkligen inte detta mörker & vinter.. De är ju som gjort å mala saker i huvet!
Jag är lite trögstartad efter 3veckor jullov helt enkelt! HJÄLP? :O)

Roxette har visst gjort en massa nya låtar på tal om ingenting! De har maraton på radion på jobbet... roxette, roxette & lite mera Roxette.
Nog för att de har många bra låtar, MEN de räcker nu.
Hela veckan har de BARA vart deras låtar!
Var ju även så med M.Jackson... men de va en helt annan sak när alla han låtar spelades. Han dog, han hedrades! Roxette lever än & de har gjort sitt! Anser jag!

Håller på & läser Hundraåringen! De går lite segt! Jag somnar ju bara.. är väl ingen kvällsmänniska direkt :P.
Den håller tydligen på att spelas in som Film!
De är väldigt många böcker som blir film numera! De tråkiga är att filmerna är oftast galet mkt sämre än böckerna!
Jag blir i regel ALLTID besviken på filmen! :/

Nu ska ja sluta pladdra.. men de va skönt å få skriva av sig lite. Jag bloggar ju framför allt för min egna skull, för att få lätta mitt hjärta & dela med mig av alla knasiga tankar å sånt...
Sen är de som sagt alltid kul om nån läser allt mitt... å  gärna kommenterar en rad eller 2 :).

nu blir de boken & bingen! Imorn ska vi vara pigga & glada för då är de nästan helg :P!

å så nyser vi lite till... :(

pöss & hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0