Back on Track!

Så var första arbetsveckan avklarad efter ledighet.
Måndag & tisdag var de endel att stå i medans ons- fre var katastrofalt långa & tråkiga dagar!

bara ca 21veckor kvar till Sommarlov då ;)...

Men jag måste erkänna att de var riktigt kul att komma tillbaka & röra runt i grytorna & vara kretiv igen! De är ju min grej det där!
Även fast ja klagar emellanåt & är jäkligt Trött på saker & ting så är Mat min Nisch! I nån form, kanske inte kockandet i sig.. men ngt åt de hållet!
Tiden får visa vad som sker.. men än så länge rör jag i grytorna på Kau med glädje! :O)

Gårdagen blev lugn & skön.. lite Vin & film. Sov relativt tidigt! OCH vakna dessutom Alldeles FÖR tidigt :(.
Har sprungit på stan & uträttat nödvändigheter & nu ska ja ta en dusch & svida om för middag hos söta Sabina. Sen blir de säkert lite dans nånstans!

Ha en trevlig helg!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0