Resa resa resa :)

Ja, jag är ju resFantast!
De går ju inte att komma ifrån lixom... Jag har ju rest mer eller mindre så länge ja kan minnas... med mamma å pappa & sen på egen hand med vänner osv..

Mitt mål har vart 1 resa om året... :)

Men nu har ja precis bokat resa 4 på mindre än 1år! :P

Jag var ju i Alanya med Nettan förra juli & sen var jag till Kap verde med Lallo i dec/jan... å så fick vi ju en resa hela familjen till Side i julklapp som avgår i juni & sen blir de även en tur till Kroatien i juli!
Dit har ja ju alltid velat åka & nu jäklar är de dags! :) Denna gång med söta Nettan igen :)!

http://www.ving.se/kroatien/makarska-rivieran/apartments-putnik

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0