Prima Ballerina!

Hej hopp!!

Ja, tänka sig vad härligt det kan vara ibland!
Kommit igång fint med träningen :) BRA FIA! :)
I lördags började jag & a-l fint tillsammans på Friskis... sen var de väl menat att vi skulle träna ihop... men planeringen där höll inte helt!
MEN ja är oerhört stolt över mig själv att ja faktiskt tar mig dit på egen hand & kör järnet!
Körde i måndags dryga 2timmar , tisdag blev 1,5 timmes promenix & nu är jag nyligen hemkommen från ett hårt pass med intervall 45min på löpbandet!
HerreJisses vad ja känner mig bra! :)

I söndags var mamsen & papsen här. Mysigt! Vi var runt lite här & var & jag bjöd på middag! Biffstroganoff med klyftpotatis! De var mkt imponerade över min kokkunskap :P!
Å inte för att skryta alldeles för mkt, MEN jag är väldigt duktig på mat!
Jag får nästan dagligen kommentarer på jobbet på Fantastisk mat/buffé. Fräsch mat! Bra Variation! Intressanta aromer! osv osv..
Personligen tycker jag att det är JätteKul & mat egot - de växer :).

Jag har tillåmed fått förfrågan om jag inte håller Matlagningskurser privat!
De kanske hade vart ngt i sommar när man är ledig ;)..
4veckors intensiv kurs på matlagning :)... hehe.
Jag kan ju bli rik :P...!

Kort & gott: De går Bra för mig nu! :)
Å jag känner mig stolt över saker & ting jag åstadkommit hitills! :o)

Pöss & hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0