Nu Jävlar!

Frisk men galet energiLös ....That´s me!
Jag känner mig allvarligt som en deg klump! :(
Nu har mitt lata liv  nått sin gräns (semestern tog ju slut för över 1 månad sen!) & jag måste ta tag i träningen!
Man mår ju inte bra nånstans utav att ligga på latsidan!

Så imorn tar vi nya tag & påbörjar ett piggare liv! Friskis & Svettis minsann! Igen! :O)
De ska bli galet skönt att löpa på bandet & verkligen känna att man lever!
De är dyrt som skruttan med detta terminskort, men jag får helt enkelt dra in på ett par krogrundor! Hälsan går före krogen ;)...

Mål:
Träna minst 2ggr i veckan, men gärna 3 eller 4 till en början så man verkligen kommer igång!

Bantning (lånad bild!   http://www.fitnessgym.se/)

Kvällen bjuder på Tvättstuga... lite frosseri med pizza, cola & chips.. å mys till nån bra film!

Imorn börjar som sagt verkligenheten!!
From imorn lägger jag in ett FÖRBUD på att småäta massa dynga osv! Hemma & på jobbet!

Ska även imorn till Linda, Andreas & Nilas & hälsa på!

Söndag kommer familjen! Då blir d antagligen shopping! Å så ska ja bjuda på Biffstroganoff! :O)

Adios Amigos

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Helt rätt fia, hälsan framför krogen! =) Alla gånger! Sen är ju F&S iaf det billigaste alternativet om man jämför med andra ställen, tror jag;-)



2011-02-18 @ 18:53:03
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0