Helgen kommer med stormSteg!

Imorn kör jag kortis dag.. ska masa mig hem mellan halv 2-2 för att hinna hem & duscha å sen gå till bussen!
Västerås - HERE I COME!

De ska bli mycket trevligt att åka bort! Ja känner att ja vill ha lite nytt på menyn nu!
De blir ju samma sak här hela tiden.. månen, månen & mera månen.. men de blir säkert månen i Västerås oxå. men INTE samma månen :O)!
Nytt folk & helt annan lokal! Trevligt!

Sen får ja väl lov att uppdatera våran säljare Andreas på servera.. Han bor ju där & önskade mig en trevlig vistelse i hans stad!
Hade ju vart kul å se vem människan är IRL... :). Vi vet att han har småbarn.. Men de är ju ingen som helt vet hur gammal han är... haha.
Skulle chansa runt 30.. men man vet aldrig!
Vem vet, man kanske springer på nån på bmb & känner igen rösten ;).

Nu ska ja packa!

 Detta är från maj 2010 då jag var i Västerås & vi sprang på Pluto ;). Just bara för att få lite omväxling, men Pluto går vi inte tillbax till... herreguud! *skrattar*

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0