Bra helg :)!

så var även denna helg slut.. Men ja har hunnit med en massa! bra jobbat :P!

Fredagen blev de en tur till Ikea.. handla lite inredning & blommor!
Städ & diska efter de.
Kvällen bjöd på FilmMys, men jag är galet dålig på att hålla mig vaken vid dessa tillfällen!!

lördag var de strålande sol & jag & a-l tog oss ett varv på stan... gick till bolaget för att inhandla lite gott dricka til kvällen.. sen till H&M...
På h&m blev de en massa inhandlat :O)!
Jag köpte en fin blå vårJacka.. en som jag spana på i Västerås... MEN de fanns inte kvar i min storlek där. Så jag blev kär & kunde inte släppa den.. Sen blev de även en söt blommig tubtoppsklänning! Ett slapp Linne - turkost.. läppglans & läppPenna :).
Sen sa ekonomin stopp.. hehe.

Kvällen tillbringa vi söta damer hos Sabina! Mkt trevligt!
Sen blev de en hejdundrans krog rundtur & massa folk överallt & ingenstans! ALLA va ju verkligen ute :). Å vi dansa som skruttan! :P
Roligt!

Idag har de blitt en sovmorgon ;).. sen pizza... promenad i solen & lite film. Nu solsidan! Sen film igen :P..

Haft en mycket givande Helg ... så TACK alla inblandade :O)!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0