ajdå..

Att gå ut hårt med träning har slagit tillbaka en smula... så nu har ja haft 2 vilodagar!
Skulle ju iväg idag, men ja e sjukt trött i kroppen & de är Bra att lyssna på kroppen har vi lärt oss ;)..

Imorn blir de däremot ett rejält pass på morgonen! Inte så mkt folk då heller.. så de är ett stort Plus med lördagar! Söndagar funkar fint de oxå :)!

Ikväll tar ja de lilla lugna... äter lite choklad & ska se en film.. känner mig utpumpad efter denna vecka :/...
De är så mkt av allt nu hela tiden.. Jag hinner inte med helt!
De känns att man lever & tur är väl de :O)??

Ja längtar som skruttan till imorn kväll... wiiiie!
Jag, a-l, sabina & kicki ska ha middag & singstar tävling! Å jag är ju ingen sångfågel direkt... men jag sjunger hellre än bra! det är KUL & man måste ju kunna leka & bjuda på sig själv emellanåt :)!
Kvällen avslutar vi på ett dansgolv ... så vi ses säkert i Vimlet!

Till veckan blir det antagligen mkt på jobbet! Har 2 lunchbokningar! tisdag & torsdag. Sen vet ja att selma har endel smörgås catering oxå!
De känns som de går väldigt bra för företaget nu :)!

Kommande helg ska jag ÄNTLIGEN få se Mia Skäringer!! JAAAAAAAAAAAAAA.... som jag väntat! Tror att de kommer vara en rolig & givande show! Å man känner antagligen igen sig endel...

Trevlig fredag då vänner!



Kommentarer
Postat av: britta bloggar

åh hoppas det blir bra!

2011-02-26 @ 12:25:23
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0