Sola i Karlstad!

Har hittills haft en mkt skön helg :)... men tyvärr så gjorde ja missen att sova med en pytteliten springa öppet fönster i natt... och VIPS så var ja dunderdrabbad utav dessa jävla pollen å allt där till!

Så nu sitter jag här & snorar & de rinner ur näsan/ögonen & ja nyser tittsomtätt :/!
Jobbigt läge..
Så idag blir de nog dåligt med friskis :(

Körde dock 60 minuter på Crosstrainern igår!
Så jag är ändå ganska nöjd med veckans 3 hårda pass! Men målet är ju 4!
Men men... har man en rinnande näsa & tungt att andas så bör man hålla sig borta från gymmet ;)

Igår hade ja en kanondag med Sabina :)
Först va ja som sagt å träna en timme.. se hem å duscha.. å upp på stan. Mötte upp S.
Gick å strosa på stan.. handla lite nödvändigheter :).
Gick å köpte kyckling/fetaost/pasta sallad med ört & vitlöksdressing & en Loka.. satt i parken å njöt av god mat & sol!
Sen efter ett par timmar.. blev de mjukglass & hem till S & mys på hennes balkong! Å såklart en iskall ÖL därpå! Hur gott som helst!

Tyvärr jobbade hon kvällen så ja åkte hem runt 18... å kvällen blev lugn med film & ostbågar!
Idag vet jag inte vad som sker... lite trist att gå ut när de rinner i ögon & näsa mest hela tiden... men kanske kan ta en kort promenix bara för att... haha.

3,5dag kvar till påsklov :)

ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Ja precis. Jag går över bron vid teatern, längs med älven mot scandic till, över stora e18 bron, sen längs med älven igen och sen tillbaka över på stenbron och hem. Det är 8 km, på ett cirkus. :-) En trevlig runda!

2011-04-17 @ 16:51:30
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: en liten del av mig

Häromdagen gick jag till Rud fram och tillbaka, det är också 8 km. Så det är lite olika :-) Om du ej har gps klocka, kan man mäta rundor på jogg.se

2011-04-17 @ 16:52:19
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0