Skön Helg!

Jag undrar vart kalasvädret försvann?
De hade ju utlovat fint väder & de kan ja inte påstå att de vart :(.

Hursom har de vart en bra & lugn helg!
Har agerat flytthjälp en sväng, handlat mat, vart till Arvika, sett endel film, tränatx2, haft besök av L & bebis!
Oerhört skön helg :)!

Imorn blir de jobb igen.. misstänker att de blir mkt i veckan.. har bla en bokning torsdag kväll.. tror jag?
Jag har ju inte hört något mera men ja utgår från de.
Så då blir de att jobba lite.. några timmar på kvällen. Sen får J ta över, för jag måste hem & sova.. annars kommer ja inte upp på fredag morgon kl 6.

Kikade precis på en ganska charmig film :)
Pappa på burk  eller " the switch" ... kanske lite väl uträknad, men charmig. :)

Nu blir de mera slappa & så ska ja ta tag i disken!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0