Sicken InspirationsKälla!!

Med ett leende på läpparna & oerhört stolt & imponerad vill jag dela med mig av denna intervjuv!

Detta är en intervjuv som handlar om en av mina närmaste barndomskompisar!
Vi har lekt massor, växt upp ihop, rest genom land & rike ihop & haft helt galet roligt ihop under många många år!

Idag läget bor hon med sambo & 2årig son i Norge, vilket innebär att vi sällan ses. Iofs är det bara ca 25mil emellan oss, men man hinner ju inte ses för de :(.
De är väldigt tråkigt, men vi ses kanske 2-3ggr per år... en kort stund på hemmaplan! Alltid ngt!

Sist jag träffade Emma blev jag ganska paff!
Jag hade inte en aning om att hon gått med i Spenst på Jessheim & bytt livstil!

Jag plingade på dörren & där öppnade en Emma som var 20kg lättare! Så mycket glädje & stolthet hon strålade just då, de finns inte!
Hon bara lyste & man verkligen såg hur Bra hon mådde!

Så jag är jättestolt & jätteGlad för Emmas skull <3! Å jag definitivt att du kommer nå ditt mål! Utan tvekan!

Du har inspirerat mig till mera träning & nu står ja ju i valet å kvalet att läsa en friskvårdkurs! Så Emma sträck dej :O)!!

http://www.spenst-jessheim.no/

http://spenst-jessheim.no/bilder_cms/2011_EasyLife-mag_03.pdf

Läs intervjun på sidan 8-9 :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0