känner mig..

Utpumpad deluxe!
Saker & ting slår tillbaka!

Efter fredagen hemska dag kom jag igen, fast ja inte trodde de! Förväntade mig sömn hela helgen efter de bakslaget! Fy fasen säger jag bara!

Men upp på lördagen & familjen kom på besök <3!
Vi åt lite middag här.. sen va runt lite i Karlstad! Sen hem hit igen & fika! Fullt ös hela dagen lång med mosters charmtroll!! <3

Kvällen var jag bjuden på fest :). skräll :P
En riktig Tjejfest med glada underbara brudar, sällskapsspel, charader, skvaller, dans , chips, kex & ost & alkohol!
Ramla in på Månen & dansade järnet med alla Underbara!!
Hade en galet trevlig kväll!

 Jag är jätteglad över att ja börjar umgås så mkt med dessa damer! De slår ju aldrig fel!
Vi fixar med middagar, singstar, tävlingar/lekar, ute å dansar, skrattar, lever livet & mår bara bra! Sånna vänner gillar vi! Inget konstigt alls! Alla bara är å bjuder på sig själva :O)! Fina Folk! :)
Jag tycker ju att de är så mkt roligare när man kan hitta på lite annat än bara "dricka en massa & sen gå ut". Visst kan de vara kul emellanåt, men jag får ut så mkt mera utav ex en middag, spela lite spel.... ja... U name it!

Söndagen var ja pigg & mådde hur bra som helst! 
De blev en heldag med söta A-L & en tur på  stan & glass i solen! 
Sen en cykeltur till Plantagen & inhandlade en Kruka ( till blomman jag fick av min söta mormor) 
Å ja hade en smula ont i baken sen på kvällen & faktiskt än idag! Borde skaffa en ny sadel ;)!!

Måndagen jobba man som vanligt & kvällen avslutade jag på gymmet!
Blev kondis a la Crosstrainer 30minuter! Å jaaa, den är JOBBIG! Men ja ORKAR stå 30minuter! Det är fasen bra gjort! Jag har inte stans bästa kondis lixom! MEN de kommer :O)!!! Å envis är jag!

Idag var de menat att ja skulle träna, men ja slockna i soffan... å nu blir de hockey sen hemmafruar! 

Have a nice one! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0