GRATTIS!!!! :O)

.....till Syrran som fyller år idag!!
OCH till FBK som tog hem sitt 9.onde GULD igår!!
Bra jobbat grabbar! :)

Idag är de mottagning på torget kl 17...och jag antar att halva stan & några till är där. Jag sitter & överväger att orka eller att inte orka gå å kika. Men de känns som de kommer vara så mkt folk så man inte ser något ändå.

Har haft en relativt slapp vecka på jobbet.. skönt de! De behövs ibland! Förväntade oss MASSOR med folk igår på HotSpot.. Men de var inte mer än vanligt.. konstigt.

Tränat måndag & onsdag.
Onsdagen blev ett hejdundrans kondispass med 35min crosstrainer, 10min rodd & 15min löpband!
Å jag som ut som en övermogen tomat när jag gick hemåt.. hehe.
Men ska man träna, så ska man ta i!
Överväger att gå iväg sen en tur, men känner att jag är lite orkeslös just nu. Ska vila lite & äta så får vi se sen..
Annars har ja ju lördag & söndag! :)

Helgen är oplanerad!
Så jag är öppen för förslag :)!
men de drar lite i danstarmen känner jag! De va ju så trevligt sist att dansa som tokar! :P

Nu blir de kycklingbaugette :)

pöss


Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

Ja då är vi två tomater ;) Men så ska det va:)

2011-04-16 @ 14:56:03
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0