H-vete alltså!

Helgen har anlänt! Tack & lov!

Veckan har vart helt okej.. inte hunnit /haft ork till så mkt mer än jobbet..
Tränat 1gång men ska iväg imorn fm igen OM jag är i form till det...

Igår hade vi en bokning.. studentsittning med Taco Buffé!
De va 52st galna studenter med tema " Hur hamnade jag här?"
....och ja kan lova att de fanns allt från bröllopspar, tärnor, skönhetsdrottningar, träningstokar, aliens, påskkärringar, The simpsons & porriga poliser på festen.
Jag skrattade ganska gott åt dom! 
De sjöng, dansa, spexa, vräkte i sig mat & alkohol & helt enkelt levde livet ;)...  

De va oerhört nöjda & glada över hela beställningen så stort Plus till kreativa mig!
Så här blev buffé bordet :)
 

Dagen blev dock alldeles för lång för lilla mig... först 7-17.. hem å duscha & byta om... å tebax till 18.45 & blev kvar till 23!
Allt blev ju galet sent... Å ja kom hem & kunde Inte sova... så de blev väl en ca 3timmars sömn inatt... och de sprang ikapp mig på fm...
Jag fick migrän anfall & mådde illa... fick inte i mig ngt att äta & satt mest mådde piss.
De är tur att min kollega jobbade för 2 idag.. för ja trodde seriöst ja skulle svimma ..blodsockret var Inte på topp!!
Kan säga att det var SISTA ggn jag arbetade 14timmar & börja jobba tidigt dagen efter!
De funkar lixom inte.
Inte fasen ska man behöva gå runt som en zomie på jobbet & må dret??

Försökte gå hem tidigare, men som vanligt finns de alltid å göra hos oss på fredagar!
Jag seriöst HATAR fredagar!
Kom iväg halv 3 (yeej...30min tidigare) ... kom inte mer än hem, innan ja tvärstöp i soffan ... sov i 3timmar...
Vakna efter 18 å va helt skakig.
Inte fått i mig mer än 1 macka, kaffe & 2 festis idag... :(.
Men mår man illa & har migrän är de inte mat som man vill ha... :/

Så jag har kort & gott haft en redig helvetesdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0