Efter regn kommer solsken!... :O)

God kväll!

Nyligen hemkommen från Friskis! YEEEEJ! :)

Var ju senast där för nån vecka sen... pga den där förbaskade allergin som ställde till det!
Jag blev genomtät i näsan & de klia & rann ur ögon.. å ja var jätte tungAndad :(... så de va ingen hit att träna då inte!
Så de var bara att vänta ut h-vetet... å idag kände jag att de va dags å ta nya tag! (eg var planen sån igår, men jag tvärdäcka i sängen ...å sov i 1,5timme efter jobbet... sen tog jag mig ingenstans ...haha)

Kört 45minuters kondis!
30minuter på Crosstrainern sen lite trampmaskin & rodd!
De var galet lite folk så de va Jätteskönt! Å då var jag ändå där runt 17! Härligt! :P

De va inget vidare till väder idag... Jag som hörde att de skulle vara fint hela veckan.. sen helt plötsligt blir de skitVäder!
Ja, så länge ja jobbar spelar de ingen större roll!

Jag passade ju på å sola 4 dagar under påskledigheten...och jag blev rikitgt brun!
Folk på jobbet påpekar de ett par ggr/dag...haha! De tror ja vart på en solig weekend tur under lovet.. men inte de... eller på sätt å vis.. en weekend till mamma & pappas palats ;).. med solterass & massa godsaker ;).

Snart är de helg & då får jag finfolk hit :)... Nettan & Milton flyttar in under helgen! Ska bli trevligt!
Å äntligen lite fest & dans på menyn!
Nu va de faktiskt flera veckor sen jag var ute! så de så!

Hörde dessutom att de skulle bli sol i helgen... så de kan ju inte bli bättre!

På tisdag är vi bjudna på KrögareKväll på Elit statsHotellet! En av våra leverantörer fixar å trixar...
Så grillat & "vårlik mat" ...endel öl & vin etc står på schemat!
Trevligt att få erbjudanden sådär.. sen är de ett bra tillfället att skapa nya kontakter! ;)

Nu ska ja hoppa in i duschen & sen invänta Greys!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0