:o)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Jag hade Födelsedagskalas & nästan alla mina söta Vänner var här & firade mig!

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade min mail..

Det sista du sa högt:
Tusen tack för en trevlig Helg, Nästa gång blir de Månen i Västerås. :)

Det senaste någon sa till dig:
Tack själv. :) ...blablabla ngt.. hehe

Vad har du druckit idag:
Mjölk, Cola, vatten & kaffe

Vad var det senaste du åt:
Kyckling i mangosås med Ris samt en chokladboll & lite godisrester..

Vad var det senaste du köpte:
Fikat på stan
.
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun.

Vad är det för väder hos dig nu:
Strålande Sol

Godaste glassmaken:
choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kanske

Sover du tungt:
Ja om ja är såpass Trött...

Drömmer du mardrömmar:
Sällan

Trivs du med ditt jobb:
Ja

Favoritklädsel:
Vardag: Myskläder
fest: Klänning & stövlar

Favoritlåt just nu:
Waka, waka eller ngt :)

Vad ser du om du tittar till höger:
en lampa

Vad gör dig glad just nu:
Mina vänner & min familj

Vad ska du göra härnäst:
Slappa

Höger eller vänsterhänt:
Höger

Humör just nu:
Glad

Favoritgodis:
Choklad

Kläder just nu:
Leggings, röd & svartruta skjorta

Vinterplaner:
Jobba, en del kalas, Resa till Kap Verde ..mm

Hur många kuddar sover du med
:
3

Spelar du något instrument:


Morgon eller nattmänniska:
Morgon

Vad är viktigast för dig:
att må bra

Är du kittlig:
Nje

Snarkar du
Om ja e förkyld...

Stjärntecken:
Jungfru

Äckligaste insekten:
spindel typ

Längtar du mest efter just nu:
Familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0