Kap Verde :)

Godmorgon Godmorgon...

Inte kunde ja sova idag inte.. vakna kl 5...pigg & hungrig..haha!
Låg kvar å läste en halvtimme, sen blev att gå upp...städa lite - får dock fortsätta sen ;), riktig fin frukost med kaffe, juice, ägg & Limpmacka :), nyhetsmorgon & nu nätet... hehe

De e helt galet uppånervänt å jobbet nu... över en Natt byttes gamla chefen mot nya chefen ...dvs Montana vs Syrran hans!
Å de har strukturerats om så de heter duga..
Vi har dragit ner på personal (vi som behövde folk....), nya tankar & idéer & höjt priser! Jag har en känsla av att vi kommer jobba ihjäl oss... :/. Men vi prövar såhär så får vi "ryta till" om de inte håller!

Träningen går bra för mig :).. kör varann dag! De är ganska frustrerande att man tappat så mkt av sin kondis & sina muskler.. Men de kommer, de vet jag!
Får tokträna nu i början så ja kommer ikapp :o)...

Så har jag & carro strukturerat om ang resa... de ser ut att bli Kap Verde 2veckor ist för Koh kho Khao 1v... de va ju mer eller mindre samma pris!
Å ja åker ju hellre 2veckor än 1 lixom :o)!!!
Vi har en vecka att bestämma oss på.. ska bara se till så vi kan ta ledigt de 3 första dagarna på jobbet under vårterminen... men de ska v vä kunna lösa... Hon sa att vi skulle försöka klura ut de så... :D

I helgen är de kalas! Jag fyller 28! :)
Vi är ett gäng med brudar som ska gå ut & dansa lite :). Mkt Trevligt!

Dags att borsta Gaddar.. sen ska ja masa mig till bygget..
Ida blir de Chili Con carne med Ris. Creps med svampstuvning & ev ngt mera! :)

Hörs & ses!


Kommentarer
Postat av: Ajlin

Du ska absolut inte börja tokträna! Då kommer du träna sönder dig och tappa motivation. Börja lagom!

2010-09-15 @ 12:17:10
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0