KAOS m stort K

Ja, jag kan väl säga att de har vart en h-vetes vecka på jobbet med helt galet med folk = studenter & alldeles för lite personal på Selma & 11an!
Men de har gått bra & jag tycker vi alla vart duktiga som slitit arslet utav oss!

Så vi konstatera ganska fort att vi behöver folk..

Så jag har fått special uppdrag från Umeå (arbetsgivaren)..
Jag ska välja ut vilka de kommande anställda blir. & ska hålla i arbetsintervjuver på måndag!
Detta kan bli intressant! Men vilken Ära :)
Ska ta & klura ut lite smarta & bra frågor att ställa!

Pricken över i.et är dock att jag dragit på mig stans virus..... de börja i torsdags. Men jag var in i fredags & jobba en sväng eftersom vi hade massa bokningar & sånt där... Inte så smart, men vad gör man inte?

Det är fruktansvärt tråkigt & orättvist att behöva vara sjuk när det är strålande sol & man är ledig! Jag vill så gärna gå ut i solen.. Jag vill så gärna dansa & träffa folk .. Men de får bli en annan gång eftersom jag snorar, nyser, har febertoppar, ont i hals & huvet!

Egentligen visste jag ju att detta skulle komma.. de gör det alltid på hösten. Så Nej, de är inte synd om mig eftersom typ 85% av landet ligger hemma i samma dret!

Ska se till att vila ordentligt denna helg! Hoppas kunna komma igång med träning i veckan! Jag behöver energi. Nu.

Snart fyller jag år... Tänka sig vad åren går. Men ja känner mig rätt så bekväm i min ålder & de är ju bra de. Ingen åldersnojja här inte :). Sånt e bara trams! Varför stressa över ngt så dumt som en siffra?
Jag har ju förhoppningsvis alla fall 50-60 år kvar att leva ;P..

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0