JätteNöjd!

Tyvärr är helgen redan slut :(...
Men den har varit Jättebra! Jag är supernöjd!
Nettan hämtade ja i fredags kväll... vi slappa & kika film... sen sov vi.

Lördagen blev ingen hundvakt.. men ett varv på stan.. köpte en rutig skjorta, en leopard topp & en klänning.. men klänningen lämna ja tebax... va inte helt 100 på den.

Sen hemåt runt halv 3..... laga middag, färga håret på nettan & sen va de bara å sätta igång med allt till kvällen!
Vännerna ramla in mellan 19 & 19.30 & de va mkt trevligt. Mkt fina paket :).
Jag fick bla. makeup kurs på makeup store, champange, Vin, presentkort, glas skål, lyktor, mugg, bok mm.
Jag är helt galet Nöjd & Tackar mina Söta Vänner för att Ni förgyllde min Födelsedag!

Idag när jag har "Min dag" så har vi gått på stan jag & nettan.. sen lunchat & Fikat ute i solen! Trevligt! Nu sitter hon på bussen hem till Västerås! Söta tjejen! Vi träffas alldeles för sällan :(!

Nu blir de å slappa resten av kvällen & imorn e de jobb igen på menyn...

pöss & hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du verkar ju ha haft en toppen helg! =)

2010-09-21 @ 22:28:06
URL: http://justasweknowit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0