It´s Done!

Tjena tjena :o)...

Som vi alla vet bloggar ja ganska oregelbundet... ibland blir de Mer , ibland Mindre... Nu var de ett par dagar sen..
Jag har alla fall hållt i arbetsintervjuverna :) ... de gick la bra må jag säga!
Tyckte dock inte att alla var speciellt kvalificerade för tjänsten... men det va ju kul att leka miniBoss ett tag ;P...
Hitta 3st som ja kände kunde ge något till företaget... men 1 som vi kommer ta in & sätta på prov!

De har inte blitt nån träningen denna vecka heller eftersom min underbara förkylning inte vill ge med sig :( :( :(!!
Gör ett försök Nästa Vecka då!

I helgen är jag bjuden på kräftskiva i Dalarna! De verkar galet mysigt :). Men jag har lite beslutsångest eftersom de är lite väl mkt på jobbet & jag vet inte om jag orkar åka dit & köra 2 dagars ;)...

De är ju hur mycket som helst nu...
Nästa helg fyller jag år & då ska ja ha kalas här för vännerna!
Sen en ev vit & lugn helg därpå.. skulle vart en Cinderella men de blev inget av :(.
Sen ska ja ha kalas för Familjen hemma här!
Helgen därpå är de inflyttningsfest för Caroline & lilla syster.
Efter de fyller Isac 5år! Så då skall jag hem.
Efter de är de Mia Skäringer i sthlm! Hoppas de finns biljetter kvar bara...
SEN är de slut planerat ....just nu alla fall. ;P

Har även prel. bokat en resa med Lallo till Thailand .. åker isf Juldagen!
http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/asien/thailand/kohkhokhao/accomodations/pages/kohkhokhaoresort.aspx
Inte helt fel :o)

Nu blir de idol..hehe ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0