Ett Steg Närmare Paradiset!

Hej!

Idag är jag 28 år & 7 dagar.. hehe.. Men jag känner mig fortsatt som 25!

Veckan som var gick galet fort... mkt på jobb - går nästan & väntar på att de skall  bli kaos & hon inser att vi behöver mer folk!
Jag är sjukt sliten & trött när ja kommer hem på em... Så ska de inte vara :(

Jag  har bara hunnit/orkat träna 2dgr ........Fy för Fusk. Målet var ju Minst 3ggr ..men men. Jag är Mänsklig! Imorn kör vi igen! & då kommer A-L med så ja får sällskap :D!

I Fredags betalade vi av första delen på resan.. så nu känns de mera verkligt! Jag ska verkligen åka till en ParadisÖ med vita stränder över jullovet & Nyår! 
Ska bli spännande å slippa de "svenska överdrivna Nyåret" & ist fira på en Ö utanför Afrikas kust! Lovely!

Helgen blev inte alls Vit & inte heller lugn nånstans... 
Fredagen sprang jag på stan med carro, sen A-L...  Kom hemåt runt halv 7 & fixa endel här hemma.. Man hinner ju inte sånt på veckorna...
Lugn fredag med Idol & tidigt i säng!

Lördagen blev utgång på Månen med malin, sabina, carro & emelie! Sen en drös pojkar som ramla in & inte knappt ens hälsa... men men..kanske va lika bra de eftersom ja skulle inte kommit ihåg va alla "10" hette ändå  ;)...
Träffa endel bekanta.. men inte alls lika många som sist ... :/. 

Idag mår jag Dåligt :(.
Jag funkar inte helt efter att ha druckit Vin & cider på förferren... Men de är ju gott... Så ibland får ja ta en smäll & bli lite bakis... hehe. 

Resten av kvällen ska ja slöa nerbäddad i soffan med film/tv... 

Hoppas på en Bra Jobbvecka! 

pöss å hej..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0