Dammsuga Naken!

Tjenare Tjenare :o)...

Så va de redan söndag... hallå.. Sjukt Vad helgen gått fort!

De blev ingen skiva i Dalarna :( ...
Damerna ville ju åka tidigt på fredagen...å ja jobbade & kom från jobbet först 15.40 så...
Blev erbjuden att åka med nån annan kille i stan som skulle dit, men ja kände inte riktigt för att åka 17mil med nån som ja aldrig träffat ;)... sen skulle han väl åka runt 16 & de hade blitt alldles för tajt med tid för min del..... De går säkert fler tåg! 

De va kanske tur att jag valde att stanna i Karlstad ändå eftersom jag hade ju Noll energi! jag somna vid 21.30 på fredagen... Sov till 7.30 på lördagen! Vakna pigg & utvilad!
Fixa massa grejs & sen tog jag tag i Träningen! Ja ÄNTLIGEN!
Körde 1,5timme på Friskis... löpning, powerwalk, cykel, rodd & crosstrainer!
jag är ganska mör i kroppen idag vill ja lova... men de är fruktansvärt skönt att ha kommit igång!

Så nu blir de gym minst 3ggr/veckan!
MÅL: Gå ner de jag lagt på mig i sommar & kanske något mera!!
SLUTDATUM: 25december 2010!! (koh kho khao)

Lördagskvällen tillbringa vi hos Caroline med en drös folk, alkohol & Våghals 2... Vidare till Månen.. vilken var sissodär ... Läntar till Nästa helg :)!!

Å så gott folk... jag brukar inte Dammsuga Naken & jag gjorde de heller inte igår :) ... (Våghals 2)
Men de är säkert en upplevelse att faktiskt göra de...HAHA!
De va ju kul med en massa kommentarer på den alla fall :P...

Väntar på Ensam mamma söker nu.. 1,5timme kvar!

Skulle vilja Träna .. men de är inte så bra när man är i bakis form... Trots att jag mår bra.. men dumt att utsätta kroppen för dunderpress idag igen....
Får köra imorn istället :) JAAAAAAAAAAAAAAA :o)

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0