Tröttis..

Väldigt Glad att de är Fredag!

Mina fredagsplaner stöp dock.. Hade tänkt gå till A-L å fått hjälp med en hårfärgning, se hennes nya inredning, sen mysa lite med nåt gott & idol..
Men fröken P va trött så vi blir på varsitt håll..
Jag e ju ganska trött jag oxå, somnade på spikmattan en timme för ut så ;)....

Även denna vecka har gått helt Galet fort!! Jag fattar inte vart tiden tar vägen?

Jag har tränat måndag & torsdag! Ska även iväg imorn! Bra Fia! :P
Vart en tur till IKEA - alltid lika skoj!
Å de hade plockat fram JULgrejs! Nu börjar jag bli stressad nästan... De är ju BARA oktober!
Blev även en tur till Willys så kylen blev uppfylld!

Idag har de vart ganska lugnt på jobbet förövrigt, men jag har haft fullt upp med Måndagens Buffé /bokning...
Jag har bakat 30 PAJER!!
* Spenat & feta ost paj
* Taco paj
* zuchini, paprika, svamp & tomat paj

Nu vill jag INTE göra mera Paj på ett tag vill jag lova!! HAHA

Nu ska ja fixa varma mackor med skinka, pesto & ost! sen vänta in allt spännande på TV!

Trevlig Helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0