kärlek :o)

Hej hopp,

Jaha...då var man tillbaka på jobbet igen efter ha degat Magsjuk i soffan/sängen en vecka! Mindre kul & så mkt stryk som kroppen tatt...  urk!

Ja, jag har saknat att jobba...och jag har saknat mina söta tjejor :)!

Men de var inte lika kul att komma till jobbet & de är mer eller mindre tomt i kylarna/frysarna... Inget är så som jag vill ha de... lite kaos...hmm...
Chefen var alla fall VÄLDIGT glad att jag var tillbaka... Nu kanske hon förstår hur mycket jag faktiskt gör/sliter på resturangen...
Jag har ju ganska så rejält mkt ansvar... Hon verkar ha haft en tuff vecka. Men de tror ja hon behövde ;).. nu ska hon ju vara ledig hela veckan & åka hemåt så...

Nu är alla fall de mesta så som jag vill ha de på bygget igen & tur är väl de ;P.. Jag har kollat över veckans "matsedel" & beställt sånt ja vill ha hemma.. så nu kör vi igen!
Tiden går ju sjukt fort.. snart är de lixom jul .. ledighet... familjetid/närke ...å afrika med lallo...:D!

Helgen blev lugn!
Saknade orken.. hade lite annat för mig :P....bla baka massa, fikagäster, film & mys.

Fick alla fall håret färgat :o), men konstatera att de är nog ganska sönderfärgat utav mörkbrunt ..... då de va helt omöjligt att lägga i en ljusare ton av mocca... jaja.
Kanske borde köra en avfärgning?

Sitter å kikar lite på Ullared ..sista avsnittet idag tror ja nog.
De har VERKLIGEN blitt en Trend att åka dit. ALLA är där!
Jag är ju en utav de här rutinerade som vart där de sista 10åren, 2ggr/år ;).... å JA, de är alltid lika kul! En Kick lixom.. kärlek :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0