Stackars då..

Redan Söndag & jag har inte hunnit med alls mycket i helgen..
Den blev ju inte helt som ja planerat då.. :(.

Gårdagen skulle de tränas & ja skulle på stan, hinna med folket & kvällen skulle ja på inflyttningsfest hos Carro & Jossan...
Jag hann gå en kort promme & kika förbi Linda/andreas samt A-L.

Sen på 2 blå på em så börja jag frysa som fasen & må illa :/..
Å de gick inte över.. skitjobbigt!

Tror att de var dålig Köttfärs eller ngt...
Jag vet att A-l Köpte samma färs på Willys då.. å hon påpeka att hon tyckte hon mådde knas efteråt...å även hennes matGäst.
Men jag tänkte inte mer på de... så jag fixa min pasta med färs & åt eftersom jag var galet hungrig...
men TVI fick jag... :(.

Så min lördag blev fort omkastad & jag blev nerbäddad under filten i soffan å mådde dret :(!

Tror även att de kan vara en fin kombination att kroppen "varnar" för att jag är en smula....
utarbetad? Äter dåligt på jobbet? Tränar hårt 2-3ggr i veckan? Saknar att Vila? Kör hårt vecka efter vecka?
Jag de finns nog många orsaker som kan vara Boven i Dramat!
Kanske borde stanna upp en sekund & Lyssna lite mera på kroppen.. ?!

Jag har ju verkligen konstaterat att de finns INGET bra på TV.n på Lördagar....  
Så ja kika Film.. The Blind Side .. Helt okej film. Fin på sitt sätt, men kändes lite tråkig...

Natten va inte speciellt kul då jag frusit/svettas/haft ont i magen & mått illa om vartannat...
Vakna kl 7 pigg & hungrig... Inte så konstigt när ja inte fick i mig så mkt mat igår...

På morgonen nu har jag tittat Film ... The Last Song  ... Mycket Fin Film. OJOJ vad jag har grinat! Den kan rekommenderas om man gillar drama, kärlek, sorg osv.. en Stark Film!

Får se om Fröken P kommer förbi med sina Blommor snart?
Jag ska vattna & ta hand om dom i 10v!
Hon ska t Öret på Praktik nu.. så de kommer bli tomt utan damen i k-stad!
Men 10v går fort! så hon e snart tebax! :o)

Pöss  å hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0