snaaaaaaaart så ...

tar vi helg! Guud Vad skönt! :)

Haft en kaotisk vecka med alltför mycket folk överallt & ingenstans ;) .. Så de har inte blitt så mycket annat gjort än jobbet.

Träningen har ju hamnat på en helt ny nivå , då jag verkligen inte orkat masat mig till gymmet efter dessa dagar. Får ta nya tag nästa vecka för helgen, den är fullspäckad!
Allt från mys till fest på menyn :o)! Ska bli en trevlig helg! Å utgång som jag ej vart med om på en hel månad nu! Yeeej! :P

idag har jag gjort sånna där nödvändigheter efter jobbet!
Vart till bolaget :) .. handlat mat så de finns lite mer än all alkohol i kylen ;) ..( 4 vinare, 1 skumpa, 8 öl & 11 cider ) ... ja, så kan de gå ;P..

Var även in på Skoaffären &  köpte mig ett par rediga vinter shoes! Inte alltför vackra , men varma & goa! De är ju inte direkt så att ja ska gå ut på krogen med dom ;).
Blev medlem i butiken & fick 10% .. circus 50kr rabbat :)!

Vi har "gubben i lådan" som springer runt på jobbet .. hehe.. dvs Chefens pappa. Han dyker upp när du minst anar de & försvinner lika fort.. haha.
Jag tror inte att han gör så mkt mer än håller ett öga på ställena åt dottern?
Men vad fasen.. jag & mina tjejor kan ju de där... mkt bättre än både gubben i lådan & chefen ;)..

Längtar till helgens alla bravder!

Fått dille på Shakiras låt Loca :) ... dansa dansa :P!

pöss & hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0