Lyxfällan..

Tittade någon på de i torsdags?

HERREGUD säger jag bara!
Lilla Flicka.. 23år, arbetslös, nyinflyttad till storstan & lever lyxliv på Kreditkort....



HUR kan man sätta sig i en sån sits?
Hon verkade verkligen inte förstå vad hon gjorde? ...eller spelade hon bara jävligt blåst?!

Sen " Jag söker jobb, men jag tycker inte att de betalar mig tillräckligt bra!"  *skrattar* ...
Förvänta hon sig få Superlön från dag 1 då?
Hon verkade ju inte ha någon direkt utbildning heller .. lite erfarenhet inom försäljning & resturang.

Man kan ju knappast börja på topp...
Grejen är ju lite den att faktiskt jobba sig uppåt :o). De är ju lite de roliga & få bevis på att man gjort bra saker & däravhöjs lönen .... den höjs ju iofs årligen av kollektivavtalet , men ibland mer eller mindre.

Självklart vill väl alla ha en bra grundlön.. men har man ingen yrkeserfarenhet inom branschen så kan man inte heller kräva en Jättelön.


Kommentarer
Postat av: Melanie

Ja nu är jag glad över att dom ska komma hem;-)



Haha, ja vilket skämt. Jag har inte själv sett programmet, är glad över att trean ej funkar hemma nu haha. Men å andra sidan får hon ju sjukt mkt uppmärksamhet nu, det kan hon säkert leva på istället och bli en äcklig d-kändis ;-)



ha en skön söndag kram!

2010-10-24 @ 09:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0