långvecka...

Befinner mig sen i fredags i Närke!
Skönt att komma hem emellanåt svar JA!
Men de går ju i ett här ;) ,så ja lär vara dyngTrött imorn & den helt plötsligt 6dagar långa jobb vecka som ja har framför mig! Mindre kul!!
Jäkla Högskoleprov säger jag bara! Inte alls lust nånstans att jobba den dagen! Jag har ju lixom ett liv utanför jobbet.. men tydligen inte den närmsta veckan!

Har alla fall haft en mycket mysig & Bra helg med familj & kära vänner!
Anlände fredag runt 15... fika lite med papsen... gick över till Emma, knut & William :)! Träffa även Siw, Helena & Fredrik. Fullt ös :)!
Blev nån timme eller 2 där.. Sen vidare till famlijen Ramberg/karlsson...där de va massa projekt på gång..
Jag fick fint laga TacoPizza & hjälpa till med en del andra Bestyr.
Samt leka med mosters 2 charmörer :D!
Blev aldrig ngt färga hår inte, tiden räckte inte till...  Kikade på Idol, men somna fint i soffan;)...

Lördagen blev en dag i öret med de söta damerna! De blev shopping, lunch & fika ute & en massa skvaller mm mm :). Mycket trevlig dag!
Framåt em var ja tvungen att bege mig mot a-sund igen då ja va bjuden på 5års kalas! Trevligt & god mat! :)

Idag är de söndag & pappa styckar kött ...vilket betyder att ja kommer få älg & kalv kött med mig hemåt :)! Gött! Sen ska de bytas däck så jag inte halkar av vägen ...
för snart kommer väl snön & de glashala vägarna :/.
Ska förbi Marika, Daniel & Neo på hemvägen oxå!

Man måste ju hinna med så mkt man bara kan på den korta tiden man väl är här!

Förövrigt är ullared bokat & klart! Yeeej!

Nu ska ja nog ta mig en promenad!

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0