Jävlig Vecka..

då jag helt plötsligt fått nån släng av Magsjuka! :(

De hela börja nog i måndags kväll/natt.. fick galet ont i magen, börja må illa & fick sätta fingrarna i halsen & spy...
Men sen fortsatte de minsann... under natten 2ggr till.

Åkte till jobbet & vände på tisdagen för ja mådde helt okej när ja vakna.... men de gick fort över till frossa, yrsel & illamående. 
Trodde först de va ngt ja ätit bara.. men så va de nog inte då..
For hem & soooooooooooov ....mellan 9- 17.30. Blev väckt av mamma & pappa ett par ggr... sov mera.
Var vaken några få timmar på kvällen, men sov igen ganska snart.

Så nu har jag sovit mer än nånsin... sett en hög med film & bara druckit vatten sen i måndags em. Inte så konstigt jag har ont i hela kroppen när vågen visar att jag tappat 4kg på 2dgr! Jisses!
Men äter ja, så spyr ja..  detta håller dock inte i längden.

Jag vill lixom jobba, de är inget kul att va hemma & va sjuk!
Förhoppningsvis e jag på fötter till fredag alla fall!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nejmen usch! Alla sjukdomar är jobbiga, men magsjukan är nog det värsta av dom alla. Fy fan. =/ Krya på dig tjejen!

2010-10-20 @ 15:11:46
URL: http://justasweknowit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0