Historian om Handfatet...

När jag flyttade hit såg Toan ut såhär..     .
De var väldigt snett & vint/skevt det mesta... gräsliga färger, men vad gör man? 
Jo, ja gjorde de bästa utav de!
Slängde in lite roligare inredning & släpa ut de lilla badkaret.. fixa en dusch & sen va ja Nöjd!

Sen såg de ut såhär..
     Fast nu har ja bytt duschdraperi till ett blått.. så de går i den hemska gröna tapeten...sen blått & vitt typ :).
Kan medela att Toan är den Fulaste delen i hela lägenheten!
Jag skulle göra nästan vad som för att få den renoverad & snyggare! ;)

Den dummaste biten var nog att jag INTE kollade noga i handfatet.. Jag tror nämligen att det va en spricka i innan, men under besiktningen sa de inget... ?!

För helt plötsligen en dag såg handfatet ut såhär ...
  ...vet inte hur tydlig spickan är? ...men NÅNTING har hänt...

Min hyresvärd vill ha 1200kr för att åtgärda detta.... Jag tycker inte det är rimligt eftersom jag hyr?!
Och med tanke på hur mkt annat jag renoverat på egen hand i lägenheten...
Så ja sa fint att jag inte ville ha hjälp utav dom nu & behöver jag hjälp så hör jag av mig...!

Jag har ju en händig familj så.. de har redan fixat ett nytt & helt handfat till mig.. MEN de befinner sig i Närke!

Å SJÄLVKLART sprack handfaten ännu mera igår kväll, då ja råkade tappa en hårborste.... :(.

så nu är de ett riktigt obrukligt konstverk jag har på toan...
 Jippie yeej... Not.

Så nu har ja helt plötsligt fått delat köket så ena delen är handfat till toan & andra är till disken..
De funkar ju ett tag, men de är lite trist att springa emellan varje gång ja vart på toa osv...


FÖRHOPPNINGSVIS kommer pappa & mamma om 3helger & byter handfatet!

Nu är ja jäkligt trött på att ha Otur... mkt dret sista 2veckorna!!

Å aldrig vill ja bli människa efter Magsjukan heller... orkeslös !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0