Härlig Fredag!

Vaknade imorse & kände mig Pigg & hungrig! Precis vad jag längtat efter!

Igår fick jag i mig ett par rostade mackor, ett par satsumas & 2 varma mackor ... lika bra att köra på samma spår.. äta lite & sakta.
De verkar ju funka!

Idag har ja ätit fil med Havrefras & druckit efterlängtat KAFFE till frukost! Mmmmmmums!
Rastlös som ja är så vandra jag till HagaHallen, jag var ju tvungen att handla lite så jag har ngt å äta nu när ja börjar bli Människa igen...
MEN jag ÖNSKAR jag tatt bilen till affären..... för SÅ mkt energi hade jag visst inte.
Kändes värre än ett träningpass att gå den biten.

Jo, jag vet precis VARFÖR.. Jag har inte ätit middag sen i måndags... alltså Ingen mat mer än lite ynka små rostisar å satsumas.
Jag har inga direkta krafter i kroppen mer än att göra saker lugnt & sakta i Mitt Tempo :). Inga överansträngningar här inte!


Så idag har jag bakat i lugn & ro... vet inte hur många timmar jag stått å grejat :). De blev KladdkaksMuffins & KärleksMuffins :).
   
och till MIDDAG blev de   .. bara 2, men de är framsteg för denna knepiga vecka!






Känner att de är en Bra Dag, Men jag är fortsatt en liten slapp dam...

Men jag är oerhört Nöjd att jag är på Bättringsväg!

 YEEEEEEEEEEJ :O)   

JAAAAAAAAAAAAA - Jag ÄR galet Uttråkad!Då blir de mycket Plocka, Bak, Städ, läsning, TV/Film,  Blogg & foto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0