:)

Fick för mig att det var Söndag idag när ja vakna.. men de är de ju inte. Jisses vad skönt & ha en hel dag till å avnjuta innan jobb veckan :)!

Igår blev de idol, käk & vin :). Myspys!
Fick även för första ggn uppleva Grums .. ja, de hade väl sin charm .. men karlstad slår ju inget :P!
Ganska imponerande att Grums har hela 7 pizzerior på deras ynka invånare..haha!

Idag blir de kalas på Hammarö.. söta Therese & hennes man har fyllt år.. så de blir nog en galen men trevlig fest! Sen utgång till månen antar jag :).
Då ska de bli dans på hög nivå :P..

Är visst bjudna på Julbord utav en av våra kontakter på jobbet.. så på måndag blir de Julkäk på LLA!
Nej, jag är ingen fantast på att äta julmat.. MEN Gratis är gott!

Nu ska ja fixa lite inför kvällen.. Måste ju välja rätt outfit oxå .. måla naglar .. laga middag .. ta mig till Caroline så ja kan vara med å uppdatera lite.. Hinner ju aldrig träffa mina söta damer! Vi bara jobbar! Men de 2 jobbar ju alla fall tillsammans :/..
Jag får bara dras med annat folk ja .. nog för de är trevliga, men ja saknar mina söta! 

Ikväll bryter jag min fina "vita helg" tid & efter 1 hel månad är jag riktigt törstig & utsugen! Yeeeej!

pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0