Chip Chip!

Haft en ganska Bra vecka!
En smula Kaos på Jobbet! MEN nu har hon börjat lyssna & förstå oss! Så från och med imorn kommer jag få hjälp ett par timmar på 11an! TACK!

Tränat endast 2ggr denna vecka.. Men de är bättre än Inget!
Tiden räcker inte till :(. Skulle gå idag men nu hamna ja på Månen igår.. så dum idé! Avvaktar till Imorn!! :)

Veckan har vart fullproppad med diverse ting! Veckan har gått helt galet fort!

12 veckor kvar till KAP VERDE :)  Flagga och bild från Boavista

Igår hade jag mamma, pappa, mormor, sara & emil här på kalas! Jag fick en ny Dammsugare! Självklart har jag prövat den idag & den gör Verkligen Mirakel! Tack!
Sen fick jag en kökslampa :) & massa Ljus samt Pengar!
Jag är JätteNöjd! :o)

Jag bjöd på Middag... Vitlöksmarinerad Fläskfilé med pepparsås på HariCouvertsBädd & så potatisgratäng samt Sallad.
Dessert: Kladdkaka med VaniljGlass & Kaffe på de :)
Gästerna verkade mycket Nöjda :P!

Sen blev de ett varv på Bergvik... Mamma är ju mera galen i shopping än vad jag är så... hehe
Båda mamma, pappa & syrran handla endel.
Mormor va nog ganska nöjd ändå.. Allt hon pröva va de fel på... Kräsen Mormor! Men men..
Jag köpte en Klänning som ja hade på mig igår på Månen. MKt Fin!

Till denna hade ja mina heta höga stövlar , strumpbralls & ett par Silver Ringar i Öronen :)!

Idag tillbringar jag dagen med att Slappa & se tv/film.. lite disk & plock mm.
Helt enkelt inget ansträngt på menyn ;).

Jag mår dock Bra trots Vin till Förliret!
De är nog lite varann gång att må bra, eller må dret .... Vin är gott , men de är ÖL oxå!
ÖL är dock sommardryck för mig! Så jag tänkte köra lite VIN nu eftersom de e de ja har hemma!
Ska ju försöka spara lite pengar till resan, julklappar & ev en Ullaredstur med Mamsen :)!

Jag har 3 helger planerade i oktober! De är inflyttningsfesten hos carro & jossan, sen ska jag hem på kalas, sen e jag bjuden på fest hos Therese på hammarö!
Helgen emellan ska ja nog jobba för de är Högskoleprov på menyn... suck.

Ha en Bra söndag!

Pöss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0