Bad Luck!

Jag tror seriöst att man har vissa oturdagar.. vissa dagar som mer eller mindre allt går åt helvete!

Idag har jag haft en ganska dum dag.. förutom alla de klassiska skadorna på jobbet så har jag även lyckas pajja mitt handfat!
...eller jag TROR att ja har gjort de, men ja vet inte... upptäckte förut en spricka i de...
VAD kan spräcka ett handfat lixom???

Hursom så ska KBAB har 1200spänn för att de ska bytas ut... men Nej tack. De får va pajj ett tag för ja har INTE råd att slänga ut 1200kr nu inte!
Jag har en resa att betala.
Väldigt mkt viktigare!

Pricken över i.et va att ja fint skar upp halva fingret på skärvan Under fatet... YEEEJ!
STARKT JOBBAT FRÖKEN!

Bästa på hela dagen var alla fall att få gå till Malin ..min frissa :). Hon e duktig hon! Men hon ska visst byta ställe & börja på ett annat place i stan from. dec... får la följa efter ;P.
Nu har ja alla fall klippt av ett par cm samt tunnat/klippt ur de.. Jag har helt GALET mkt hårstrån... så tunna, så fina :).
Nu ser ja ganska mänsklig ut igen :o)! Även köpt hårfärg som ja ska få hjälp med :o)!

 Håret ser dock ganska glansigt & fint ut.. men jag har en 5-8cm utväxt om man kikar ;)... 
Den skall BOOOOOOOOOOOOOORT!

Hoppas på en BRA morgondag! Då skall de även Tränas!!
11 veckor kvar till KAP VERDE! :P

ha de :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0