Ullared!

Hemma från Ullared!

Shoppat lite av varje... blev endel kläder till mig, presenter, julklappar, inredning & annat plock.
Tror seriöst Inte att ja köpt något Onödigt denna gång... ändå har ja lyckats bränna flera tusen..  ;P.
Blir ju lätt så.. Prova själv & shoppa i dryga 10 timmar i ett varuhus som har ALLT ;)...

Jag har nu bara kvar julklapp till pappa, mormor & kanske ngt litet mera till minsta charmtrollet. Men jag vet vad ja ska köpa, så de går smidigt! :)
Skönt & vara klar i god tid! Hatar att behöva stressa in i de sista..  Så jag brukar börja med klapparna i tid! *smart tjej* :o)

igår skulle jag eg ut i öret med söta vänner... men ja sov galet dåligt natten mellan fredag-lördag eftersom mor & syster "väsnas" när de sover... sen var de kallt i rummet ... så ja sov med nattlinne, mössa & kofta!
Vi klaga dock på att rummet va IsKallt & fick presentkort på 75krx3 ... så vi får väl utnyttja de i vår sen... då är de ju alla fall inte Snökaos utanför fönstret!

Stannade i ett jätte varuhus i Jönköping på vägen hem... Men de blev ingen mer shopping eftersom ja va ganska pank ;P ... blev lite mat ... fläskfilé med pepparsås & pommes. En godispåse för å hålla sig vaken de sista 15 milen.. Satt fint.

Tittade på första Harry Potter filmen när vi kommit hem.. den gick på Tv. Helt okej faktiskt.
sen kika ja lite på tv efter.. men somna vid 21.30... sjukt trött.
De va tur a inte åkte till Örebro eftersom damerna tagit de lugnt & inte va ut på nån nattklubb alls.. jag hade nog somnat..haha.
Fick ju iofs hänga på k & kompani... men ja hade dålig energi.
de går flera tåg!

Imorn e de jobb igen.. hoppas på snabb vecka igen :P ...

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha ja Fia, jag är säker, vart ju klarvaken ;)

2010-11-23 @ 17:18:14
URL: http://wwwhellstroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0