Hujedamig!

Ny vecka, Nya möjligheter... så heter de ja. 
Men Gudarna skall bara veta vad jag längtar till ledighet! Jullov! Kap Verde! Familjen! 

Men de är bara 6 veckor kvar till ledigheten! 
De går nog ganska fort!

Jag har tillåmed påbörjat handla Julklappar till mina kära!
Nog för att jag brukar vara ute i tid, MEN jag har ju inte fått några önskelistor av dom!
Då får fantasin flöda & får de inte de som de önskat får de skylla sig själva!

...som lille Isac 5år sa när han såg min KlappSamling .... " Men Fia, har du redan träffat Tomten?
... jag svarade fint:
"jag mötte han på stan & han hade så mkt & göra iår, så han lämna lite klappar till mig redan nu" ...
Isac nickar förstående ... hehe

Ja, man kan ju inte förstöra för de små Underverken :o)!

Nu har ja alla fall ett helt , något större & stabilare handfat! Men jag fick en husdjur med de... :/
En Fet SPINDEL.
Kan meddela att ja är livrädd för spindlar & de kryper i hela kroppen!
Jag försökte fint dränka han/henne i handfatet.... Men ja vet inte om jag lyckades!
... jag HOPPAS att "it"  försvann för alltid! Usch!
Kollar panik artat i varje vrå så fort ja går på toa...  *suck*

Idag va de förövrigt -10 när ja skulle till jobbet... Ogilla!
Inte ens motorvärmaren hade tinat upp bilen ordentligt.. Vad är d för DRET eg?

NU blir de lite TV!

Hejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0