Exakt..

6 veckor kvar till paradiset! Himmel & pannkaka vad gött med lite sol & värme!

Denna termin har förövrigt gått helt galet fort..  Jobbar 5veckor till.. Sen är de JulLov!
Vi har redan avverkat 3 hela månader på bygget lixom... Vad hände med dom eg?

Tiden går helt sjukt fort!



Sitter å lyssnar på Winnerbäck..

....har gått tillbaka till Dans med svåra steg :).  (1996)


De var nog den första Lasse skivan jag verkligen började lyssna på!
Underbar!
Minnen från Gardermoen! Sicka tider!

De va där ja blev "tvingad" av mina rumskompisar att höra på Lasse, eftersom Alla var Lasse Fantaster.. utom Jag då.
Dag ut & dag in med hög volym på sterion... 

Jag avskydde Lasse först.. Tänkte de.. Vad är detta för skitmusik.. MEN de tog väl nån vecka eller 2.. sen var ja fast!
Å än idag lyssnar jag såklart på Lasse <3

MEN de gamla skivorna är BÄTTRE än de Nya! Min Mening alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0